02 October 2009

在人所不能,在神所能

Jesus looked at them and said, "With man this is impossible, but not with God; all things are possible with God."


And without faith it is impossible to please God, because anyone who comes to him must believe that he exists and that he rewards those who earnestly seek him. Hebrews 11:6

面对困难、挣扎与挑战,心会动摇,脑也会受外界所影响。因而会退缩,或者停顿。

我要有信心,耶稣基督给我百分之百的信心,时时刻刻靠着那份信心,要在颠簸的路上行走。

尽管动摇,要收拾回那份信心,继续前进。

坚定自己的脚步与原则,不受诱惑与动摇。

尽管起步慢,实行慢,面对阻扰,面对自己是最大的敌人,要坚强走下去。

我相信靠着耶稣给的,在他所能。

我要做到!我要做到!我要做到!我要做到!我要做到!我要做到!

No comments: